субота, 4 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 11 - Б клас

Тема уроку : Найвидатніші здобутки світової літератури XІX століття (доби реалізму та ранього модернізму), а також  XX - початку XXІ століття.


Реалізм прагнув відтворити й дослідити реальний світ і реальну людину. Але, як говорив Ф. Достоєвський, «фотографічний знімок і відображення в дзеркалі — далеко не художній твір». Тому справжній митець не може обмежуватися лише віддзеркаленням навколишнього життя з «фотографічною правильністю» та «механічною точністю»: він позначає своє творіння відбитком власної особистості, обирає найтиповіше, наділяючи його разом із тим індивідуальними рисами. Письменник-реаліст досліджує не стільки соціальні, біологічні закони, скільки моральні, щоб показати, чого не повинно бути в людських взаєминах, примусити читачів повірити в гуманістичні ідеали, у «любов до ближнього».
2. Визначення приналежності творів авторам
Поєднайте письменників та їхні твори.

1) Ф. Стен даль
а) «Анна Кареніна»
2) О. де Бальзак
б) «Скрипка Ротшильда»
3) Ч. Діккенс
в) «Пампушка»
4) Ф. Достоєвський
г) «Червоне і чорне»
5) Л. М. Толстой
д) «Гобсек»
6) А. Чехов
е) «Злочин і кара»
7) Гі де Мопассан
ж) «Пригоди Олівера Твіста»

3. Клоуз-тести (або: «Дайте швидку відповідь»)
1) Кумир молоді XIX ст.
2) «Золота доба» європейського роману
3) Назва твору — символічні кольори
Поєднайте назви творів, збірок з їх авторами.

1) В. Вітмен
а) «П’яний корабель», «Голосівки»
2) Ш. Бодлер
б) «Поетичне мистецтво»
3) П. Верлен
в) «Квіти зла», «Альбатрос»
4) А. Рембо
г) «Листя трави», «Пісня про себе»

Завдання
:
Характеризувати літературний процес XIX ст., його особливості та вершинні досягнення. Визначити свої читацькі симпатії.
Інтерактивна вправа «Займи позицію» (з обґрунтуванням)
• Чи справді XIX ст. можна назвати «золотої добою» літератури?
Так
Частково
Ні


Немає коментарів:

Дописати коментар